Saturday, December 24, 2011

anjakan paradigma yg amat drastikk...!!

aku seorang PENARI!!!!!

yeahhh....ramai yg akan terpinga-pinga...menggeleng kehairanan...menggosok mata...menepuk pipi seumpama baru tersedar dr mimpi ngeri apabila membaca ayat pertama aku td.....hehehehe...aku tak main2 tau....ni bukan cobaannn...ni betul2 punya fakta.....aku sendiri pun tak sangka aku seorg penari sekarang...terpilih sebagai penari pertandingan tarian Majlis Sukan dan Kebudayaan Pegawai Pendidikan Peringkat Kebangsaan memang diluar kotak pemikiran aku sebelum ni...tak terpikir pun nk menari, tetapi aku seakan2 tersahut utk masuk pertandingan ni.,.....kayu beb...dgn punggung yg tak berapa nk ada ni, akhirnya aku berjaya menonggekkan di waktu2 terakhir pertandingan...naik meleleh la air mata jurulatih aku tgok aku mampu menari akhirnya....baru aku tahu cmne siksa menari asli, inang dan joget.........WAHHHH!!!!!

p/s : cari mane aku??....hehehe......(mlm sebelum diumumkan layak ke peringkat final)



Aku seronok....aku rase puas buat bnde ni......even sakit lutut, punggung, kaki menahan lenggok seorg penari professional, itu bkn masalah besar bg aku.....aku mg minat menari agaknya, cuma tak de peluang.....hehehe...sebulan berlatih beb......siang malam.....dan inilah hasilnya......


p/s : dpt medal lari dlm guni berganti-ganti 400 meter...comel kan.........

thx kepada semua yg menyokong tanpa jemu....geng2 anak2 hayam SUTERA TARI , Nadzrin, Kakak Hanafis, Amar, Zaki, Nik, Ita, Kak fatin, Ain, Cik Pian (bapak hayam) dan Kak Kay...kepada Abg Bob & Kak Ili yg x jemu menyokong dari belakang.....luv u allsss!!!!!!

0 comments:

Post a Comment