Tuesday, June 26, 2012

hibernate zone

HIBERNATE.....atau dalam bahasa englishnya hibernasi.......mane taknye kan cuti 3 bln beb......puasla aku memikir ape yg aku nk buat cuti yg selamer ni....TEPU!!......



ni masuk minggu kedua aku cuti......siap cat dinding umah....tukar mozek lantai hall...tolong abah bancuh simen dpn garaj.....hebat kan......aku kerjakan umah ni dgn mak abah.....pelikkan, adik beradik aku balik semua bile semua dah settle.....tension.....apsala korang tak balik awal??!!!


En. Tunang....nunnnnn jauh disana...dipisahkan oleh selat melaka...( ye ke?) kalau dia ader dekat bleh gak ajak dia ukur semenanjung ni....tp, apekan daya.....time org laen duk sibuk berdating sakan, aku??? sapu sawangg!!!!!........gaduh?? mmg lumrah la kan...tak gaduh sehari, x sah...batal!!....tp aku bersyukur dgn ape yg aku ada....thx Allah, sbb kurniakan aku mamat ni.....x give up....x bosan melayan gaduh kitaorg.....berape kali clash pun, tetap maintain....(mmg la sbb dh bertunang..kalau saje2 cari pasal gaduh, putus, sambung balik, tu namanya CARIK PASAL...) biarla x hensem pun, janji boleh terima diri aku seadanya......tp kan....mamat ni sangat la fail nk pujuk aku...brutal sgt smpai aku tak nmpak sense of romantic dia celah mane....ermm...wakkk.....tolong la pujuk sy time sy merajukkk....plissssss.......(dia bace tak agak2??? ermmmm...)



Pk pasal En. Tunang, aku menghitung hari ari kitaorg akan disatukan.....pening jgk ni......dhla aku belum ader keje tetap lg time tu....dlm pale otak dah plan mcm2...adeihh....cane ni???....sempat tak kumpul duit sehari 2 ringgit...ke boleh kumpul dana rakyat sorang singgit...sejuta org dah boleh buat wedding of the yer....xmo!!...xmo!!..xmo!!...biar sederhana, janji berkat...kannn......erm.....camne ek aku nk plan wedding aku ni.....tolong bg ideaaaaaa...tolonnnnnn.....


dan ape yg paling aku harapkan, ikatan ini dijauhi dr perkara2 yg tak diingini.....
aku mohon Ya Rahman...Ya Rahim....aaaminnn....


wedding impian aku????.................................. to be continue.... :)



p/s : akan ada mase utk terus meng'update' blog lepas ni...... suke..suke..suke

0 comments:

Post a Comment