Saturday, June 11, 2011

aku ingin lupa.....

MELANKOLIA......
seorang insan pernah bertanya, kenapa aku rela hidup aku diselubungi "anugerah" itu.....ermm.....aku pun tak tahu kenapa....adeiii.....yang pastinya aku sungguh menyenangi dan menyanyangi hati itu walaupun ia banyak melukakan dari membahagiakan.....memberi harapan semudah melihat bintang di langit...dan aku sedar, melaksanakan harapan itu sesukar memeluk bulan dalam dakapan.....


Hatinya beku...aku tahu....Hatinya kaku...aku tahu.....Hatinya sudah mati...aku juga tahu.....namun hati ini teguh menanti.....sudah terbiasa mengharapkan kisah yang mustahil untuk aku sudahkan.....RED....bukan semua hati mampu menerima kesakitan itu.....aku telahpun lemah....telahpun tewas menantikan penyudah yg sempurna antara kita....aku pasti.....impian itu tak mungkin terampai dlm benak kamu......insan itu bukan aku.....atau mungkin ada jiwa yg telah diami hati kamu yang gagal untuk melepaskan kamu pergi....tapi aku keliru...tulus sungguh cinta itu hingga tega membiarkan hati kamu menyakiti hati-hati lain....aku tidak terkecuali............terima kasih untuk detik-detik yang berlalu tanpa berbaki untuk menemani aku disini....


0 comments:

Post a Comment