Friday, June 10, 2011

aku kembali....sedar akan sesuatu....

ermm...tajuk mcm dh lame melarikan diri...yupp.....aku melarikan diri dari kesakitan yg aku cipta sendiri.....dlm tempoh "hibernasi" aku ni, byk bnde aku belajar....belajar menilai kesakitan yang ditinggalkan oleh org yg kita syg....belajar menilai kesakitan yang dititipkan utk org yg kita pernah syg...aku sedar aku kejam....pernah aku menyakiti org yg berkurun menyanyangi aku....menerima keadaan aku tanpa ader kompromi....menerima kekurangan aku tanpa bersyarat.....


kenapa aku tega melukakan hati secebis itu demi mengharapkan kesempurnaan yang tidak layak aku miliki.....aku buta.....lupa.....secebis hati itu suci...tulus..........baru kini aku menyedari kewujudan hati itu.....dan kini hati itu sudah pun selesa tanpa menanti hati aku lg......Mr.Wong......moga "hati  itu" layak utk menyatu cebisan hati kamu...aku minta maaf....dan kini aku pasti hati aku ini tak mampu utk menjadi pelengkap cebisan itu.....ada yang lebih layak.....dan saat aku melihat 2 hati itu bersatu, aku gembira....walau ada sedikit luka kerana mempersendakan kasih yg pernah hadir dulu...huh....ada lagi insan peneman aku bermain buaian pukul 11.00 mlm??? hanya kamuuu.........


0 comments:

Post a Comment