Thursday, November 24, 2011

starting again.....

lame dh tak jenguk page ni.........since stat mengajar balik ni, serius byk keje kene buat.......tp aku happy.....at least dpt income...bleh byr kete...byr utang.....bleh bg duet skit kt mak.....blanje mak abah makan luar.....beli brg umah....suke2....cume 1 je yg x dpt buat bile dpt gaji ni....
JALAN-JALAN.....!!!!!!!!!!!

tempat2 yg aku nk sgt pegi time cuti ni :

  1. Kemeren (sejukkan diri.. mkn aiskrim stroberi)
  2. Langkawi  (salah satu pulau yang aku boleh pegi sbb bleh shopping dan boleh jmpe Encek Zahir, lelaki yang aku merajuk ari2 sbb lambat reply msg YM aku)
  3. Penang (boleh duduk ferringgi then tgok org men yo-yo mlm2 dan pakcik2 india bergaduh rebut kastemer kt padang mahkota)
  4. paling aku teruje....BANDUNGGGG....(nk jmpe Duta sela on seben)

SO, ader sape2 nk bwk aku gi tempat2 di atas tak????????....plissssss....plisss.....plisssssssss




0 comments:

Post a Comment