Sunday, September 4, 2011

...........berkabung............

aku tetap juga dgn pendirian ini....hati aku terluka......hancur......tak mungkin untuk sembuh dalam waktu sesingkat ini.......cinta yg aku jaga musnah akibat hasad dengki dan ego......aku tak mengerti kenapa......atas sebab apa aku terima semua ini......atas natijah apa yg aku buat hingga aku terima semua kelukaan ini............

NS.....cinta yg aku simpan ini begitu utuh untuk aku persembahkan 24hb Sept ini......tp belum sempat waktu itu tiba, dengan mudahnya kau hancurkan sekeping hati itu menjadi seribu......jika tidak mampu menyintaiku, menyanyangi aku, menjaga aku, kenapa harus aku dikaburi dgn janji-janji indah yg kau tak terpikir untuk tunaikan pun........jika ku tahu hati ini berserpih seperti ini, tidakku buka hati ini menerima kehadiran cinta kamu dulu....kau bukan hanya cuba untuk menyembuh luka yg sedia ada malah menanam duri disebalik luka itu.........dan hati ini MATI..............

....waktu warkah ini ditulis, air mata ini gugur untuk keberapa kalinya......terkenang akan tergamaknya kau meninggalkan luka ini.....teringat begitu hebat rindu yg bersarang tika ini.....tapi kau tidak akan faham....tidak akan mengerti sebesar zarah pun.....apa yg kau pertahankan adalah ego yg membuat kita berpisah.....ego yg membuat hati ini terluka.......

tiada kudrat aku untuk memaafkan apa yg kau lakukan.....aku tak mampu......hati ini tidak layak disakiti oleh insan kejam seperti kamu....cinta ini tidak layak memberi kebahagiaan untuk kamu.....
terima kasih untuk semua......untuk penderitaan ini.......untuk kelukaan ini........

telah aku baca talkin buat hati aku yang telah mati..............






4 comments:

Linda Musa said...

dear...i don't know what exactly happen..no matter what..u have to be strong enough...life must go on...we are trying to plan our best for the whole life..but ALLAH's plan is the best for us instead of our planning...its easy to say but hard to work out on it...i know cause i was me last time...always pray for ur happiness...and all of us here are with u always :) XOXO

Anonymous said...

erm....ntahla linda....not sure still dpt kumpul kekuatan ni balik atau tak...hati kita ni lembut kan....bab2 mcm ni hati kita tewas...kadang2 smpai menyangkal apa yg ada di fikiran kita...walau kejam mane pun, hati teta p syg...wujud lagi cinta tu utk dia...tp smpai bila nk tersiksa dgn luka yg dh ditinggalkan....hati ni gagal mengiakan luka yg terbuka balik oleh kerana dia....erm.....thx for your doa,dear....thx for being there.....

Linda Musa said...

i know how hurt it is...but u hev to ensure dat u r x week... believe me dat its x easy to forget with everything happen cause its something that we were getting used as a routine...so do keep doa, zikr and pray for ur happiness dear...

Anonymous said...

erm...thx alot linda.......

Post a Comment