Sunday, February 19, 2012

frasa anjakan yg seterusnya : aku seorang student!!

ermm.....lame x update....baru selesai minggu suai kenal yang dh 8 thn aku tak tempuh.......
kt "U" mane???....biarla rahsia..... :)

rase penat sgt...jadual pack dr kul 6.30pg smpai kul 12.00 mlm.......dgn umor yg nk masuk usia gangsa ni, mmg rase minggu suai kenal amat tak praktikal bg aku dan golongan GSTT yang laen....kesian...sampai ader yg terbersalin kt situ...adeihhh..........

jadual kelas.....mcm best...Isnin xde kelas...tp selasa dgn rabu pack dari 8.00pg smpai 7.00 mlm.....Jumaat smpai kul 11.00pg je, so boleh berjimba balik semban dgn pantas......

hopefully cita-cita aku akan tercapai.....bg individu yg tidak pernah menyokong, aku yakin, ni bahagian yang aku dapat setelah melalui rase 'kehilangan'.......tak tergambar kegembiraan wajah kedua mak abah aku bila dpt tahu aku dpt belajar ni.......itu lagi penting.......dan setelah kemarau yang aku lalui 2-3 tahun ni, Tuhan memberikan aku pelangi.....lawa.....cantik....comel....subhanallah.......

Tuhan Maha Penyayang, rite....... :)


2 comments:

Linda Musa said...

chaiyok2....happy to know u r happy now...

aku... said...

huhuhu...alhamdulillah.....thx linda....plis wait for my happy moment becoming middle of april...i will inform u later :)

Post a Comment