Wednesday, May 2, 2012

aku....dia....dan....

1.30 pagi.....relax kejap......kepala serabut dengan esaimen yg nk kene hantar minggu ni...test??? jgn ckp....minggu yang sungguh kacau bilau..ribut taufan......esok test falsafah....ermmmm....kene bawak dadu la gamaknye kannn....

di kala aku yg tgh serabut ni, aku teringat satu perkara......"perkara" yang penah menjadi milik aku dulu.......aku yakin kini dia bahagia dgn apa yang dia ada........xde sesalan.....aku bersyukur disebalik kegelapan hidupnya selepas ketiadaan aku, aku pasti dia kini bahagia.....lebih bahagia apabila aku telah tiada..........tak perlu rase bersalah.....ermmm.....kenapa perlu aku rase begitu sblm ni?? aku yang ditinggalkan......huhhh

di sebalik kehilangan yang penah aku rasai dulu, aku dikurniakan satu rasa yang tidak bertepi.....aku berharap ini bukan mainan tidur yang hilang setiap kali aku sedar......biarpun ada kalanya aku terluka, aku bahagia dengan kelukaan itu...kerana kelukaan itu mampu memberi aku sejuta senyuman yang sukar utk aku ukir bersama insan lain......sentiasa di sisi ku masa susah dan senang....berjaga tika aku sukar untuk lelapkan mata.....pemberi aku semangat tika aku lemah......sumber inspirasi tika aku ketandusan idea.......


terima kasih 'teman'........
(sangat suke bila awk nyanyi lagu d' massive ni untuk kita......)

"Kisah permulaan kita : 14 April 2012"

0 comments:

Post a Comment