Monday, May 21, 2012

..................................

isnin......bosan....sbb mmg kebiasaannya aku takde kelas arini....tp kene jgk balik awal smlm untuk siapkan esaimen KPD 55%.....so....selesai semua esaimen untuk sem ni......lagi 2 minggu nk final exam....time utk study mcm zaman degree dulu....tp......belum jmpe catalyst lg utk start bnde tu....jiwa kacau.....arggghhhh.....

aku terbaca satu quote kt fesbuk :

ALLAH menjadikan diri kita DISAKITI agar esok kita tahu cara untuk mengubati ORANG YANG TERLUKA.......
ermm....aku disakiti?.....ntah....aku pun tak tahu ape jenis perasaan yg aku rase skng....aku dikejutkan dgn satu mimpi buruk pg td.....(silap aku jgk sbb tertido lepas subuh).....tp yg pastinya aku benci dgn mimpi tu.....mampu utk buat aku menangis......tak sanggup rasenya jika mimpi tu jd kenyataan.....ermm....

aku x ingin pengakhiran seperti mimpi itu...sakit...perit...pedih....aku lupa bkn semua bnda yg kita syg akan jadi milik kita sepenuhnya....menyayangi tak beerti memiliki, kan.....ternyata aku tak mampu belajar dari pengalaman....tp apakan daya aku jika rasa takut akan kehilangan tu lebih hebat dari segalanya...aku silap dan ia buat aku terluka....terluka??....



dan aku masih merinduinya..........



0 comments:

Post a Comment