Sunday, July 1, 2012

sakit.....





ketenangan......itu yg aku cari sewaktu aku berada di puncak ini.....di saat aku mendaki sendirian, aku pasti keperitan ini yg bakal aku tempuh selepas ini...kesunyian yg akan aku rasai bermula detik ini.....aku yakin aku kuat.......aku yakin aku masih lagi mempunyai secebis kekuatan itu untuk kisah ini, tp hakikat nya tidak......aku tidak lagi punyai kekuatan itu.......


pastinya aku menginginkan ia menjadi nyata......mengharapkan ia menjadi hakikat, membuatkan aku berada dalam kesedihan ini.........aku menagih angan yang tidak mungkin aku dapat capai....aku hanya mmpu melihat ia pergi bersama impian yg aku miliki selama ini......


ia tidak cuba untuk memahaminya pun....jauh sekali untuk menjadikan ia kenyataan........





.........



dan aku masih merinduinya....teramat merinduinya.....
tapi, ia sudah semakin jauh......sangat jauhhh....

0 comments:

Post a Comment