Sunday, July 22, 2012

apa yg aku telah hilang adalah apa yg aku miliki kini........

Ramadhan...tahun lepas ia meninggalkan setitik dakwat hitam dalam hidup aku....noktah....dan kisah itu terhenti di situ tanpa ada penyudah yg boleh dibanggakan.....x nk ingat......sakitttttt...

Tahun ini.....ia datang lagi....kali ini aku menyambut puasa dengan gelaran baru....insyaAllah jika diizinkan Tuhan, tahun dpn, aku akan memegang gelaran baru yang lain pulak...hopefully semuanya berjalan lancar nnti.....aaaminn.....

3 hari sebelum tibanya Ramadhan, En. Tunang datang mengejut....erm....sbb aku melancarkan mogok tak msg dgn kol selama seminggu.....sangat terharu dengan pengorbanan En.Tunang....fly dr Langkawi semata-mata ingin memujuk....erm.....

terlihat saja wajahnya setiba aku di LCCT, aku yakin, aku tidak menyesal sama sekali dengan pilihan ini.....mmg kisah kami banyak diduga, tp segoyah mane ia bergetar, ia tetap kukuh di situ.......


thx syg............utk kisah ini.......................utk cinta ini...............

0 comments:

Post a Comment