Sunday, December 16, 2012

separa lega???

huhh..tgok tajuk pun mcm suspen kan......xde la suspen mane pun...lega sebab semua esaimen dah TAMAT!!!..horeyyyy.....legaaaaa sgt3.......



next step....pk pasai final test plak.....start 3 -11 jan 2013....kalau boleh nk 4 flet sem ni...nk pulun abis2...nk dpt higher than sem lepas......nk jgk!...nk jgk!..nk jgk!!.....tp kalau dok mengadap pesbuk, adam dan hawa, berangan je 24 jam, cmne nk perform.....sue!!! wake up!! ni last sem sbg student......berkorban sikit yer....



next..pasal preparation kawen aku.....haaa....tang ni mcm gerun sikit.....lg 2 minggu je abah n mak nk pi menjemput org, kad kawen aku x siap2 lg.....huhuhu....ni la natijahnye org yg suke buat kej last minit....plus En.Tunang terlalu exited nk design kad kawen sndiri....smpaikan nk amik gambar utk bunting pun, dia bleh goda aku ajak pi Perdu, Kedah sanee...awat x ajak pi KOREA terus????..hopefully dpt siap la kad tu minggu dpn.....aaaaminnn....


baju nikah....otw utk dijahit manik2...hehehe...x sabar nk tgok.....dah la laen dari laen....semua dok pakat  terkejut tgok kaler yg aku pilih.....nk wat cmne, En.Tunang pun on jer.....cmane la roman eh??? kita tunggu next entri yer.... :)


skng ni aku duk sibuk wat doorgift utk kwn2 n sedara mara terdekat....saje buat sendiri....smpai sakit2 la pinggang ni hahh....mmg leceh tp aku rase puas hati sbb dpt bg org yg aku syg hasil tangan aku sendiri............smileeee...  :)



erm....paling tak bes, time ni En.Tunang tgh merajuk.........againn.........PMS agaknye.....huhhhhhhh

seperti biase...tiada kompromi....peneman di kala sunyi sepi selain cik Meggi....bru try minggu lps....rase mcm sedapp.....boleh laaaaaa...




0 comments:

Post a Comment