Thursday, September 13, 2012

5 months more....

dah settle kenduri adik aku...legaaaaaa...penat sgt sbb esoknya aku trus fly blk tg. malim utk attend kelas.........2 hari aku diselubungi mengantuk yg amat sgt.....nk gi kelas pun xde mood plus kene surat cinta dr pakgard sbb men parking je mase 1st kelas.....huhhhhhhh
 


erm....so, bermula la detik aku menghitung hari aku plak.....preparation???? zero!!! baru siap buat check list.....skng ni plak aku tgh gaduh dgn en. tunang aku tu.....agak siksa jgk nk deal bile dh duk jauh ni....tetibe rase ter'emo' plak....sakit hati bile rase diri ni di pinggirkan sikit....pagi dia keje..ptg dia men takraw...mlm, mengantuk....siap boleh berdengkur bile aku tgh exited planning mcm2 pasal event nnti.....aku bkn nk ape pun, cume mintak dia spend mase utk aku lebih sikit dlm keadaan genting skng.....salah ker??....ermm.........sabar sue....sabar yerr......


dgn keadaan aku yg tgh belajor ni, kewangan mmg la x mengizinkan sgt....tp dlm pale otak nk mcm2....biaselah...bkn selalu dpt kawen kan.....( erk!!!) aku tak mintak banyak...cukup sekadar baju nikah aku nk design sendiri...pelamin yg comel...majlis mkn2 yg simple2....tu jer kot....ermm.....
 
 
pale serabut dgn esaimen yg berlambak plak.....sem ni mmg struggle giler....mane nk pk pasal wedding lg.....tp kalau en.tunang berterusan tak faham, aku hanya mmpu berfikir ape yg ada dpn aku.....yg laen??  aku hanya mmpu berserah....................
 
go with the flowww........


p/s : sy sgt suke bju nikah scha al yahya......

0 comments:

Post a Comment