Wednesday, March 9, 2011

kisah seorang penganggur : Aktiviti 4 : fasa bz yg amat

erm......dah lame tak jenguk blog ni...rindu plak nk mencoret balik.....lately ni amatla sibuk mengalahkan D.O gamaknye....gi interview kt Shah alam dgn Kelana Jaya, gi opis kt Pilah, settlekan report ngajar tution, siapkan 2nd lyric, siapkan layout opis tution yg baru, siapkan flyers kelas seni....tu blum lg tugas aku sebagai pre-house wife.....huhu......sampai kekadang tak tahu nk start mane dulu....tp, akhirnya, alhamdulillah, aku dapat gak menempuh seminggu ni dengan jayanya.......banyak kesimpulan yang aku dpt after kisah2 yg aku lalui dlm seminggu ni......

erm....tak terkecuali pasal Kerajaan nk tarik balik surat penggantungan cikgu sandaran utk kembali ngajar kt sekolah2....malas aku nk pk helah2 politik ni...mentang2 la nk pilihanraya, bnde yg tak masuk akal, bnde tu la dia nk jadikan isu.....dah sah-sah la guru dh terlebih skng.....mane nk pakai cikgu sandaran lagi....ape dia nk cikgu sandaran ni jaga stor sukan? jadi makcik cleaner kantin? jadi peneman pak guard? dari tahun lepas lgi dia ckp cmtu, tp ham pehhhh!!  ermm......ni semua membuatkan aku bertambah mls nk daftar mengundi.....(kantoi...syyyhh,.....)


since cik farah dpt naik pangkat menjadi siketari Pusat Tusyen Mawar ni, aku dh kekurangan masa utk bersosial...huhu...takde geng nk main kejar2...main baling seliper, main tutup botol, main rounders dah......so aku bersosial je la dgn anak buah aku yg montel kt umah....(tak advanture tul...) adoiiiiii.........

to mizs farah : jgn marah tau gmbar yg kgt bwh ni......takde niat nk amik pic ni mase u tgh mengular.....



sakit pinggang........sambung next entry.......huhu......


2 comments:

Unknown said...

ensem nye ank buah ko...hehehe

aku... said...

pojie..tu bkn anak buah aku la....tu contoh siketeri yg tengah mengularr.....huhuu

Post a Comment