Sunday, January 23, 2011

assalammualaikum...

ermm...seperti yg dirancang.....huhu....dh lame terpikir nk bukak blog ni.....just want to share with others about my life yang teramatla simple.....aku bknnya anak raja, anak sultan, anak dato', anak tan sri atau sewaktu dgnnnya yg berkemungkinan cerita kisah hidup diaorg agak colorful dr aku....huhu.....tp aku rase bersyukur gak aku dilahirkan dlm keluarga aku skng....(walaupun aku byk bebankan diaorg)....at least, aku dgn adik beradik aku berusaha sendiri utk mengumpul harta masing2 dr duk menunggu mak bapak hulur cek je.....

so...for introduction.....aku dilahirkan 26 thn 5 bln yg lepas kt sabah....abah dulu askar....so, aku terpakse keluar ke dunia ni time abah posting kt sane....huhu...mak suri rumah...aku ader 5 siblings, n aku anak yg kedua last....kire manje la jgk sbb aku ni "chembeng" skit....pantang kene tegur, mulalah mcm tgok "kabhi kushi kabhi gum".....nk wat cmne.....jiwa tak kental katakan.....finish cite pasal diri aku....nk tau selanjutnya, kenela folo blog semak ni selalu yer....huaaaa

0 comments:

Post a Comment