Thursday, February 24, 2011

hujan rahmat....

huhu...tepat pkul 4.15 ptg, khamis , 24 february 2011, maka turunla permata-permata rahmat dr langit kurniaan Tuhan kepad sekian makhlukNya....huhu...lame gile tak hujan...lebat giler lak tu.....lately ni, panas bangatt.....kalau kipas berdiri tu, tak bukak smpai no.3 mmg tak sah....mlm2 kalau time aku balik kelas tution berangin la  plak......tp takkan plak aku nk gagahkan amik bantal dengan comforter tido luar umah kan.....maunya mak aku pakat bawak aku jmpe dukun pulihkan tebiat aku balik......ermmm......hujan hari ni pun belum tentu dpt hilangkan bahang2 kota yang mengelilingi taman perumahan area Senawang yang permai dan ongg dr segi fengshui ni.....huhu....korang jgn tak tahu, org Cina ckp fengshui berniaga kt Senawang ni, tinggi dia punya ongg tau....tapi, kita kene percaya la pada rezeki Tuhan...jgn korang berangan datang jauh2 dari Felda Taib Andak, Kulai, Johor untuk berniaga burger disini dengan harapan cukup bulan dpat pakai Mini Cooper....ermm..........tp, mane nk tau kan....rezeki tangan Tuhan...




erm...moral of the story (selain ramalan kaji cuaca yang tidak tepat mlm td), kalau kita nk berjaya capai ape yang kita inginkan, tak semestinya kene ikut ramalan onggg atau tidak....

Ape yang penting??????? BERUSAHA!!!!



next.....

0 comments:

Post a Comment