Thursday, February 10, 2011

Story for Today

.........
ape yang membuatkan aku sedar.....ape yg membuatkan aku harus berpijak kt based yg nyata.........dan aku harus tahu, cinta tu memang sukar untuk dimiliki.....semakin jauh kita mengejar cinta, semakin jauh ia meninggalkan kita.....semakin dalam harapan kita, sedalam itu lah luka yang akan kita tanggung akibatnya.........semakin tinggi impian kita untuk mendapatkan cinta, semakin tinggi la kita akan jatuh jika kita gagal menggapainya....atas apa pun situasi, aku dah tempuh semua itu.......dari cinta yang nyata, sampai la cinta yang penuh dusta.......hati aku ni dh lali dengan setiap kesan akibat dari cinta........pengalaman membuatkan aku semakin kuat, sepatutnya ia akan terjadi macam tu......tapi, hati aku menyangkal sebaliknya.....hati ini rapuh......amat rapuh sehingga mudah sekali untuk menyanyangi insan lain yang tidak wujud.....mengasihi hati yang belum tentu mampu untuk memberikan sebagaimana yang hati aku telah berikan..............tidak serik agaknya hati ini untuk terus dikecewakan lagi.......


to

    Mr. W  : hati ini tak mampu untuk menoleh lagi.....takkan ada perasaan seperti waktu ketika dulu......hati ini sedar ia adalah pengakhiran cinta yang zalim....tetapi, 5 tahun lalu adalah penamat.............


    Mr. E   : cinta yang diberikan begitu agung.....terlalu teguh....sehingga diri ini lupa akan kekurangan yang ada.....tp hati ini yang goyah.......relakanlah hati ini pergi sekurangnya untuk mengizinkan cinta yang benar hadir untuk melengkapi kesempurnaan cinta itu.....

and..


  to Mr. A : hati ini sedar.....hati ini sudah boleh melihat hakikat yang tidak akan ada pengakhiran yang indah untuk hati ini kelak......hati ini akan pergi kerana tidak sanggup lagi untuk mengharap epilog cinta yang tak nyata.......ketidakwujudan hati kamu hadir sebelum ini telah berjaya buat hati ini tewasssss.....dan hati ini tak mampu untuk jatuh setinggi itu sekali lagi walau harapan palsu itu membuat hati ini bahagia.....




  dan,  kini aku sendiri......sekali lagi....

0 comments:

Post a Comment