Tuesday, February 8, 2011

Wahh...Jiwang sudah...


You know I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
You see I feel sad when you're sad
I feel glad when you're glad
If you only knew what I'm going through
I just can't smile without you

You came along just like a song
And brighten my day
Who would of believed that you where part of a dream
Now it all seems light years away

And now you know I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
You see I feel sad when your sad
I feel glad when you're glad
If you only knew what I'm going through
I just can't smile

Now some people say happiness takes so very long to find
Well, I'm finding it hard leaving your love behind me

And you see I can't smile without you
I can't smile without you
I can't laugh and I can't sing
I'm finding it hard to do anything
You see I feel glad when you're glad
I feel sad when you're sad
If you only knew what I'm going through
I just can't smile without you



hehe...lagu ni....hari ini aku rase dah lebih 20 kali aku dengar....lagu ni bes sangat aku rase..1st time dengar mase aku tengok muvie HellBoy bab makhluk ikan tu tengah angau dengan Puteri Albino mane ntah....ader banyak versi lagu ni...paling bes aku rase bile si pakcik Barry Manilow nyanyi lagu ni...klasik gilee.........somebody bagi lagu sweet ni kat aku malam td...huhuhu...Thanks to Mr.Adha (bkn nama sebenar) sebab bagi lagu yg mengusik kalbu ni kat aku.....nk dijadikan cite aku tak kenal pun sebenarnya dia ni..........aku rase senang dengan dia....happy gile bile chat....tp, kene la redha kot2 dia ni dh ader bini berape, anak berderet ......huhu......p/s : En.Adha, jgn mainkan perasaan i, key....* bleh gituu??  haha.......perasan tullll



ermm......tapi bile dia bg aku lagu sweet ni, tetibe jer aku melt...huaa.....dh 2 tahun beb xde bf...dulu ex-bf aku rajin gak nyanyi2 untuk aku time dating kat Tanjung Gila, Klang dulu2....selalu nyanyikan lagu kumpulan Dewa kt telinga aku ni sambil melihat keindahan pantai dan mengira kapal laut yang lalu-lalang ditemani dengan sinaran matahari terbenam.....bes bangat.....

ermm....tapi tu dulu beb, zaman jahiliah....mamat tu dah berbini dan agaknya tengah menyanyikan lagu kumpulan Lucky-Lucky (Aku Bukan Superman) untuk anak-anak dia sekarang.............


...aku pasrah.....

0 comments:

Post a Comment